JOBS

MEER INFO

Personeelsdienst gemeente en OCMW Berlare
personeelsdienst@berlare.be

tel 09 326 97 10
tel 09 337 50 46
Baron Tibbautstraat 29a, 9290 Berlare

BERLARE, CONTENT MET JE TALENT!

VACATURES LOKAAL BESTUUR BERLARE

Wenst u te solliciteren?
Klik op de functie waarvoor u wil solliciteren, voor meer informatie en het juiste onlineformulier.
Lukt het je zelf niet online te solliciteren, dan kan je steeds terecht in de gemeentelijke bibliotheek, waar iemand je verder helpt.

Wenst u spontaan te solliciteren?
Solliciteren kan enkel online via https://www.jobsolutions.be/register/18666-42
Lukt het je zelf niet online te solliciteren, dan kan je steeds terecht in de gemeentelijke bibliotheek, waar iemand je verder helpt.

Bij het lokaal bestuur Berlare zijn we op zoek naar een deskundige milieu en duurzaamheid (B1-B3).

Het betreft een contractuele tewerkstelling via een voltijds (38 uren/week) contract van onbepaalde duur.

Aangezien je vertrouwd bent met de milieuregelgeving, speel je een centrale rol in de organisatie.
Je adviseert omgevingsvergunning vanuit jouw vakgebied, je zet mee de schouders onder milieutechnische projecten en dossiers, je handelt professioneel milieuklachten af.

Daarnaast wacht je nog een concrete uitdaging: samen met alle 15.000 inwoners de CO2-uitstoot in Berlare met 40% terugdringen tegen 2030.

Je merkt het: met idealisme alleen red je dit niet. Een goede kennis van de regelgeving rond milieu en duurzaamheid is noodzakelijk, net als de goesting om deze uitdagingen in team en klantgericht aan te gaan.

Als algemene aanwervingsvoorwaarde geldt dat de kandidaten voldoen aan de diplomavereiste die geldt voor het niveau B, zijnde een bachelordiploma, ofwel een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs.

Laatstejaarsscholieren of studenten worden toegelaten tot de selectieprocedure als ze met hun kandidatuur een studiebewijs voorleggen en een verklaring dat ze binnen een termijn van maximum vier maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma. Ze leveren het bewijs dat ze aan de diplomavereiste voldoen uiterlijk op de datum van hun aanstelling bij het lokaal bestuur.

Als bijzondere aanwervingsvoorwaarde geldt dat de kandidaten in het bezit moeten zijn van een geldig rijbewijs B.

Heb je interesse in deze uitdaging?
Solliciteren kan t.e.m. 20 mei 2024 en gebeurt enkel online: https://www.jobsolutions.be/register/20123-44

Voor vragen over de functie en de jobinhoud kan je terecht bij mevrouw Nathalie Lemaire – diensthoofd vergunningen (052/43.25.15 – nathalie.lemaire@berlare.be)

Voor vragen over de selectieprocedure kan je terecht bij mevrouw Karen Claes – deskundige personeel (09 337 50 46 – karen.claes@berlare.be)

Ben jij de dynamische leider die ons HR-team nodig heeft? Als teamverantwoordelijke HR stuur je met passie het team aan en streef je samen met je collega’s naar een vlekkeloze personeelsadministratie en een eigentijds personeelsbeleid.

Wat houdt de job in?
Je zorgt voor een correcte personeelsadministratie en modern personeelsbeleid.
Je draagt bij aan de organisatiedoelstellingen en ontwikkeling volgens de visie van lokaal bestuur Berlare.
Je speelt proactief in op veranderende wetgeving en initieert nieuwe projecten.

Profiel:

  • Je bent houder van een bachelor diploma of daarmee gelijkgesteld onderwijs;
  • Je hebt bij voorkeur reeds relevante beroepservaring in een gelijkaardige functie;
  • Je hebt een goede parate kennis van personeelsbeheer en -beleid;
  • Je hebt een grondige kennis van sociaal en administratief recht;
  • Je kan goed overweg met de toepassingen van het Office-pakket;
  • Je bent flexibel en bereid om nog zaken te willen bijleren;
  • Je bent gemotiveerd om een verschil te willen maken binnen onze organisatie.

Aanbod: 

  • Een bruto maandloon volgens de functionele loopbaan B4-B5
  • Relevante privé-ervaring wordt tot maximum 14 jaar mee in rekening gebracht
  • Ervaring bij de overheid wordt sowieso in rekening gebracht
  • Maaltijdcheques (€ 8 per gewerkte dag)
  • Ecocheques t.w.v. maximum € 200 (berekend op de prestaties van het voorbije jaar bij lokaal bestuur Berlare)
  • Vergoeding woon-werkverkeer met de fiets (€ 0,35/km)
  • Mogelijkheid tot toetreding tot een aanbod van fietsleasing
  • Een volwaardige hospitalisatieverzekering voor jezelf en mogelijkheid om gezinsleden tegen betaling aan te sluiten
  • Een tweede pensioenpijler ter waarde van 3% van je bruto jaarloon
  • Gunstige verlofregeling: 30 dagen, 11 wettelijke feestdagen, 3 lokale feestdagen en 2 kermisdagen
  • Tijdsregeling: dagdienst – 38 uren/week te presteren in een ruim glijdend uurrooster
  • Telewerk beperkt mogelijk
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Voordelige personeelsmaaltijden

Interesse in deze uitdaging?
Schrijf je dan in voor deze selectieprocedure via: https://www.jobsolutions.be/register/20135-56

Solliciteren gebeurt enkel online, kandidaturen per brief of e-mail worden niet aanvaard.

Inschrijven kan tot en met 20 mei 2024.

Wil je meer weten over de functie, de jobinhoud en de arbeidsvoorwaarden? Schrijf je dan zeker in voor het infomoment op donderdag 16 mei om 17 uur in vergaderzaal ‘De Purperreiger’ in het Sociaal Huis (Baron Tibbautstraat 29A). Inschrijven kan via bart.debrouwer@berlare.be.

OCMW Berlare is op zoek naar een deskundige HR (B1 - B3) om de personeelsdienst verder te versterken.
Het betreft een voltijds of deeltijds (0,8 VTE) contract van onbepaalde duur.

Wat houdt de job in?
Je zorgt samen met de collega's van het team voor een correcte personeelsadministratie en ondersteunt de teamverantwoordelijke bij het uitwerken van een modern personeelsbeleid.
Je volgt zelfstandig de veranderende wetgeving en neemt mee initiatief om nieuwe projecten binnen het lokaal bestuur op vlak van personeelsbeleid uit te rollen binnen de waarden van het bestuur (Bezieling, Professionaliteit, Respect, Innovatief, Klantgericht, Toegankelijk).

Profiel:

  • Je bent houder van een bachelor diploma of daarmee gelijkgesteld onderwijs;
  • Je hebt bij voorkeur reeds relevante beroepservaring in een gelijkaardige functie;
  • Je hebt een goede parate kennis van personeelsbeheer en -beleid;
  • Je hebt een grondige kennis van sociaal en administratief recht;
  • Je kan goed overweg met de toepassingen van het Office-pakket;
  • Je bent flexibel en bereid om nog zaken te willen bijleren;
  • Je bent gemotiveerd om een verschil te willen maken binnen onze organisatie;
  • Je bent vriendelijk en klantgericht;
  • Je bewaart de rust in stressvolle momenten;
  • Je bent een teamplayer en houdt van professionele uitdagingen.

Aanbod: 

  • Een bruto maandloon volgens de functionele loopbaan B1-B3
  • Relevante privé-ervaring wordt tot maximum 14 jaar mee in rekening gebracht
  • Ervaring bij de overheid wordt sowieso in rekening gebracht
  • Maaltijdcheques (€ 8 per gewerkte dag)
  • Ecocheques t.w.v. maximum € 200 (berekend op de prestaties van het voorbije jaar bij lokaal bestuur Berlare)
  • Vergoeding woon-werkverkeer met de fiets (€ 0,35/km)
  • Mogelijkheid tot toetreding tot een aanbod van fietsleasing
  • Een volwaardige hospitalisatieverzekering voor jezelf en mogelijkheid om gezinsleden tegen betaling aan te sluiten
  • Een tweede pensioenpijler ter waarde van 3% van je bruto jaarloon
  • Gunstige verlofregeling: 30 dagen, 11 wettelijke feestdagen, 3 lokale feestdagen en 2 kermisdagen
  • Tijdsregeling: dagdienst – 38 uren/week of 30,4u/week te presteren in een ruim glijdend uurrooster
  • Telewerk beperkt mogelijk
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Voordelige personeelsmaaltijden

Interesse in deze uitdaging?
Schrijf je dan in voor deze selectieprocedure via: https://www.jobsolutions.be/register/20139-60

Solliciteren gebeurt enkel online, kandidaturen per brief of e-mail worden niet aanvaard.

Inschrijven kan tot en met 20 mei 2024.

Selectieprocedure:
Om tot de selectie toegelaten te worden, dient het online inschrijvingsformulier volledig te zijn ingevuld.
Verder dienen volgende documenten opgeladen te worden :

  • recent curriculum vitae
  • motivatiebrief
  • kopie van het diploma
  • kopie van de identiteitskaart (voor- en achterkant)

De selectieprocedure wordt als volgt vastgesteld :

  1. Schriftelijk proef (100 punten) : thuisproef van 31 mei tot 3 juni 2024
  2. Mondeling gedeelte (100 punten) : woensdag 12 juni 2024 - voormiddag

Voor vragen over de functie, de jobinhoud en selectieprocedure kan u terecht bij Bart De Brouwer (bart.debrouwer@berlare.be).

Lokaal bestuur Berlare is op zoek naar een deskundige informatica HR (B1 – B3).
Het betreft een voltijds contract van onbepaalde duur.

Bij de ICT-dienst van het lokaal bestuur Berlare sta je in voor het oplossen van ICT-problemen van eindgebruikers. Dankzij jouw ervaring en vaardigheden los je deze problemen in een mum van tijd op. Daarnaast hou je je proactief bezig met het dagdagelijks opvolgen en onderhouden van netwerk en servers om een optimale dienstverlening te kunnen verlenen naar collega’s en burgers. Je efficiënte manier van handelen en uitstekende timemanagement stelt je ook in staat om projecten op te volgen of van A tot Z uit te werken. Uiteraard hou je bij dit alles voortdurend rekening met cyber- en informatieveiligheid. Aan uitdaging alvast geen gebrek op dienst ICT.

Als algemene aanwervingsvoorwaarde geldt dat de kandidaten voldoen aan de diplomavereiste die geldt voor het niveau B, zijnde :

een bachelordiploma, ofwel een diploma van hoger onderwijs van één cyclus of daarmee
gelijkgesteld onderwijs.
OF
drie jaar relevante beroepservaring in de richting van ICT of een beroep waarbij grondige
kennis van ICT vereist is.

Laatstejaarsscholieren of studenten worden toegelaten tot de selectieprocedure als ze met hun
kandidatuur een studiebewijs voorleggen en een verklaring dat ze binnen een termijn van maximum vier
maanden zullen deelnemen aan de eindexamens voor het behalen van hun diploma. Ze leveren het bewijs
dat ze aan de diplomavereiste voldoen uiterlijk op de datum van hun aanstelling bij het lokaal bestuur.

Als bijzondere aanwervingsvoorwaarde geldt dat de kandidaten in het bezit moeten zijn van
een geldig rijbewijs B.

Aanbod: 

  • Een bruto maandloon volgens de functionele loopbaan B1-B2-B3, dit tussen 2.940,86 EUR (minimaal) en 4.955,26 EUR (maximaal);
  • Relevante privé-ervaring wordt tot maximum 14 jaar mee in rekening gebracht. Ervaring bij de overheid wordt sowieso in rekening gebracht.
  • Maaltijdcheques (€ 8 per gewerkte dag)
  • Ecocheques t.w.v. maximum € 200 (berekend op de prestaties van het voorbije jaar bij lokaal bestuur Berlare)
  • Vergoeding woon-werkverkeer met de fiets (€ 0,35/km)
  • Mogelijkheid tot toetreding tot een aanbod van fietsleasing;
  • Een volwaardige hospitalisatieverzekering voor jezelf en mogelijkheid om gezinsleden tegen betaling aan te sluiten
  • Een tweede pensioenpijler ter waarde van 3% van je bruto jaarloon
  • Gunstige verlofregeling: 30 dagen vakantie, 11 wettelijke feestdagen, 3 lokale feestdagen en 2 kermisdagen
  • Tijdsregeling: 38 uren/week in een glijdend uurrooster
  • Telewerk beperkt mogelijk
  • Gratis parkeergelegenheid
  • Voordelige personeelsmaaltijden

Heb je interesse in deze uitdaging?

Solliciteren kan t.e.m. 9 juni 2024 en gebeurt enkel online:
https://www.jobsolutions.be/register/20361-88

Selectieprocedure:
Om tot de selectie toegelaten te worden dient het online inschrijvingsformulier volledig te zijn ingevuld:
– Recent curriculum vitae
– motivatiebrief
– kopie van de identiteitskaart (voor – en achterkant)
– kopie van jouw bachelordiploma
– kopie van jouw geldig rijbewijs

Voor vragen over de functie en de jobinhoud kan u terecht bij de heer Hans Van Mingeroet – diensthoofd ICT (052 43 25 08 – hans.vanmingeroet@berlare.be)

Voor vragen over de selectieprocedure kan u terecht bij mevrouw Karen Claes – deskundige personeelsdienst (09 337 50 46 – karen.claes@berlare.be).

Na afloop van de procedure wordt een wervingslijst opgesteld, met een looptijd van twee jaar.
De kandidaten worden schriftelijk gecontacteerd i.v.m. het verloop van de procedure.

WIJ BIEDEN

• Werk dicht bij huis
• Een warm onthaal met begeleiding
• Vormingsmogelijkheden
• Aantrekkelijke verlofregeling
• Correcte verloning volgens anciënniteit
• Elektronische maaltijdcheques van 8 euro
• Ecocheques
• Hospitalisatieverzekering (uitbreiding voor uw gezin ook mogelijk)
• Fietsvergoeding en tussenkomst in het openbaar vervoer
• Sociale premies
• Glijdende uren voor een aantal personeelsgroepen

Wenst u deel uit te maken van ons team dat dagelijks zorgt voor de bevolking van Berlare?

WERKPOSTFICHES

De werkpostfiche ontstaat uit de risicoanalyse.
1. Omschrijving van de werkpost
2. Inventaris en risicoanalyse
3. Maatregelen
4. Bescherming van de gezondheid
5. Opmaak van de werkpostfiches